My Blog List

Friday, January 21, 2011

i proud with you

Assalamualaikum

Hari-hari yg menceriakan dgn si kembar...bila aku bersama twin rasa nak kiss dowg puas-puas...rasa nak g beli baju baby utk diaowg...isk2 naluri keibuaan tu dah ada cuma suami ja tak da..cantik tak kalo baju baby pink?? tapi sy ckup rimas bila tgk baby girl pakai baju pink...rasa nak gigit ja...Anyway i really miss Qistina n Qirana walaupun Qirana x suke sy...Qirana suka insan bernama lelaki ja...

Rasa bahagia bila dapat tgk perkembangan baby, aku baru sedar yg susahnya mak n abah nak jaga lima bersaudara yg degil...tgk baju-baju baby yg mahal rasa nak nagis bila teringat time mak abah susah tp berusaha nak beli baju mickey mouse utk kami lima bersaudara...Rasa insaf tgk susu anmum yg mahal2 n aku terfikir berapa banyak mak n abah habis utk aku..



Hari khamis lalu time owg g cucuk aku g tgk cita khurafat dengan Izni n Pah (GenG TuDunG), sebelum tgk Scary Movie tu, kitaOwg lepak dkt kedai Pintar, tetiba ada sOwg girl muntah....UWEek..aku loya gila time tu...touching part bila mak dia panggil bro yg keja dkt tempat tu,lalu berkata : dik, "anak akak muntah blh bawak kan kain bia akak lap"..setelah lima minute...anak akak tu muntah lagi..tapi tanpa byk cakap akak tu cuci lagi...dalam masa yg sama akak tu siap urut belakang anak dia sambil cakap :"Anak ibu kena cepat sihat, t ibu bwak akak jalan2 kalo anak ibu sihat"....hati aku berdetik:" Minum Milo anda jadi sihat dan kuat"..hehehehe..just joking.. At this moment i miss my mummy..Terpk mcm mana mak n abah jaga kami lima bersaudara bila demam..sakit sampai masuk hospital..layan kerenah bila ditempat awam or tertutup...semua tu buat aku terpk cukup ker duit bulan yg aku bg dkt mak n abah...aku bg tiap2 bulan mmg sikit sampai tak leh compare dgn gula-gula harga dua kupang yg pernah diaowg bg dkt aku time aku kecik...SOb SOb SOb


Anyway thanks to my mummy n my daddy kerana membesarkan kami lima beradik dgn begitu sempurna sekali... Dowg deserve jadi ibu mithali n bapak mithali setiap tahun dihati kami..Ya Allah, u know what they hv done to us. i hope, Allah will always love n guide both of u.. Kami lima bersaudara nak abah n mak taw kami syg mak n abah~~~


-end-
Nadiahhanim

No comments:

Post a Comment